01 oktober 2006

Oh yeeeeeeees!

Åååhhhh! Jag e så glad att det finns tekniska människor i denna värld. Som t ex Gustaf & hans bror Jacob. Dom har räddat allt från min hårddisk, så goda nyheter: ALLA BILDER FINNS KVAR!!! Fy fan så skönt. Jag e så himlans glad så ni fattar inte!
Nu ska dom bara försöka se om dom kan få igång själva datorn igen efter den "lilla" kraschen. Hoppas verkligen det, för jag saknar min dator.... ! Man blir liksom lite handikappad.

Igår fyllde lilla Lisan år! Hon fick presenter å sång å allt man kan önska sej! Det va skoj å va där å träffa folket å mingla å allt sånt.
Sen åkte jag in till stan å träffa upp Hanni & Sara. Vi drog till Kellys. Det tyckte Sara va lite läskigt.. hih. Å jag å Hanni såg alla från Idol. Dom ställde sej i VIP-kön å trodde att dom kunde knalla före allihopa för att dom numera är KÄNDA. Men icke sa nicke. Vakten sa att det var fullt, så dom fick gå nån annanstans.. hihihi -skadeglädje-. Dom kanske skulle ha ställt sej i den vanliga kön som alla andra normala människor?!

Nu vill jag att Gustaf ska komma hit hem så vi kan äta pizza. Ärligt talat så DÖR jag snart!
Jag e såååååååååååååå hungrig på fet mat och Cola så det finns inte!
Näe, jag e inte bakis....

Bye for now!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jakob stavas min brors namn :P

Anonym sa...

Tur att det finns män nära till hands när flickor börja pilla med för mycket inställningar och håller på och förstör. Bra där Gustaf! :)

Jag har hört att på Feministiskt Initiativs headquarters finns det inga elektroniska föremål, för att de ska slippa tvingas påkalla supporten som --just det-- tillhandahålls av män.

Hur vet jag det? Jag har läst det på internet!