19 oktober 2006

Dags för lite bilder...

Sådär, här kommer lite bilder. Klicka på dom för att få dom större!

Min fina kladdkaka med marängspöken.

Jag lite estetiskt innan min fest.

Gustaf visar sina moves ;)

Thomas djupt koncentrerad i Sing Star.

Basse var där å mös..

Jag å SL kramades lite :)

Stina med en vacker min?

Gustaf och Fredrik .. öhh.. inga kommentarer.

Fina Lisa!

Svenska e bra, eller hur Pablo? =)
Söta Zabina!

Jocke.. okej :)

Hanni å Sara på Kellys.

Sara å jag på Kellys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kul att du läst min blogg... Anldeningen till min blogg är att jag ska kunna skriva precis allting utan att nån vet vem jag är, skulle vara katastrof om nån visste... Inte ens mina föräldrar vet om det som hände i våras... däremot vet killen, men han får inte läsa min blogg... Din kille, bor ni ihop lr? Vart tesammas länge?
Ha d fint//Emma

Örjan sa...

Marängspökena var söta. I dubbel bemärkelse också kanske...

Jag är hungrig