30 oktober 2006

Måndag hela veckan

Åh va det e skönt med måndagar! Man har hela veckan framför sej med jobb jobb & jobb! Härligt, nya tag varje dag!
Eller så va jag kanske liiiite ironisk. Måndagar e nog den dag som jag gillar minst..
Men efter jobbet idag gick jag å Gustaf till Pizza Hut. Fy va gott det! Å deras vitlöksbröd... NAMNAM! Dom e bara sååå bäääst.

Sitter nu här i soffan och varvar ner. Har diskat, städat, tvättat. Har bara tvätten som ska vik
as kvar om nån timme.
Man känner sej så bäst när man har gjort så fint hemma, då ere så skönt å gå å lägga sej!

Dagens Ros:
Den får jag fan själv idag eftersom att jag cyklat hem i kylan oh städat fint här hemma!

Dagens Ris:
Den där servitrisen på Pizza Hut som glömde bort att hon hade oss som gäster.

Här är föresten den vackra ros jag fick av Örjan. Den hänger på jobbet torkad nu :)

Inga kommentarer: