30 september 2006

Oh nooooooooooo!

Nooooooooooooooooo! Min dator har fått en hjärtinfarkt....
Häromdagen satt jag läste om hur Camilla har det i grannlandet Norge när skärmen blir blå och det står att jag måste starta om datorn.
Så gör jag det, men ingenting händer.. fläkten surrar, men inget mer. Gustaf gör vad han kan, men inget händer då heller.. :( Varför ska sånt här jämt hända mej ?!
Gustaf ska ta hem den till sin brorsa å se om han kan rädda livet på den. Jag hoppas verkligen det! Vore så tråkigt om alla mina bilder skulle gå förlorade... Jag har ju inte gjort nån back-up heller. Sånt tänker man ju aldrig på... Men nu ska jag göra det!

Oh well. Allt ordnar sej till slut. Men nu vet ni varför jag inte e online så mkt, förutom på Helgon när jag e på jobbet då da!

Idag fyller Lisa, Sofie och Jonathan år! GRATTIS på er!
Ska iväg till lisa på lite party sen. Men jag tar bara med mej dricka till mej själv, å inte alls så mkt, för jag vill spara mina pengar till LONDON!
Just det, du läste rätt. Jag & Hanni ska åka dit 9-11 oktober. SNART ALLTSÅ!
Vi ska se Disturbed & strosa runt på gatorna i London, kommer blir hur mys som helst!

Nu ska jag vandra lite på Stockholms gator, det e mysigt det med.. ;)

Förövrigt så håller jag på Nathalie i idol.

Chopp chopp!

Tack för en trevlig lunch i veckan föresten Jocke! Känns konstigt å inte ha dej på kontoret!

Inga kommentarer: