22 oktober 2006

Jävla motvind!

Varför ska det alltid vara sån jävla motvind på Årstabron ?!
När jag cyklar över den där bron så är alltid vinden åt motsatt håll. Det spelar ingen roll åt vilket håll jag cyklar. När man väl kommit över bron e det en lång uppförsbacke. När man kommit upp för den e man i stort sett död. Min kondition verkar aldrig bli bättre, för jag e precis lika trött varenda gång. Ändå cyklar jag till jobbet varje dag. Och tränar spinning och styrka på gymmet.
Usch ibland blir jag så arg. Nu har jag inte lust att göra någonting alls!
Och här hemma e de ganska så stökigt, iaf i mina ögon, men jag har ingen ork eller lust till att göra nånting åt det just nu. Men jag vet inte heller vad jag annars vill göra....suck.

Ska nog sätta igång lite Slipknot på stereon och få ut lite aggressioner.
Ja, det ska jag göra!

1 kommentar:

Örjan sa...

Hmm, om det är stökigt i dina ögon, betyder det att du ser dåligt eller att du är osminkad eller att ögonen bara stirrar åt helt olika håll eller att alla färger som du normalt har där har skurit sig helt?
Det kan man fundera på...