23 oktober 2006

Brrr.

Gissa vad! Det blåste motvind på bron idag igen, jag blir så förvånad! Jag va helt ensam på den långa bron också. Lite småläskigt när det e mörkt å kallt. Å sen ska man cykla genom skogen själv.. usch, tycker INTE om det.

Var lat å dum å köpte en pizza idag. Direkt efter träningen... å straffet fick jag vill jag lova. Otroligt ont i magen. Att jag aldrig lär mig.. Suck!

Måste lägga in dagens ros (kanske nåt jag ska börja med varje gång jag skriver?

Dagens Ros:
Örjan Bäfvet - För att du underhåller mig på dagarna när jag e på jobbet å e uttråkad, då e det tur att du finns å fördriver tiden med mej!

Dagens Ris:
X - En på jobbet som e så otroligt irriterande. Klagar på allt, skrattar i 100 db,gör ALDRIG fel (eller hur) och ska lägga sig i precis allt.

Nu ska jag kolla vidare på ANNA PIHL, mkt bra serie!

2 kommentarer:

Örjan sa...

Åååh, en ros!
Det var snällt!
Men du underhåller lika mycket tillbaka när jag är hemma och har tråkigt, så vi kan dela på rosen om du vill. Eller så ska du få en alldeles egen =)

Anonym sa...

Vad i...! Pratar du illa om mig i blåggän?