21 oktober 2006

Mysig kvällspromenad!

Har just vart å gått på en liten kvällspromenad. Gick ner till hornstull å sen ner till vattnet, genom tanto och sen upp till Gustaf igen.
Alla andra som var ute var påväg ut på krogen för att dricka sej fulla. Kändes skönt att inte va en av dem idag, att bara vara ute å gå i den härliga höstluften. I tanto var det helt lugnt och stilla, vi var helt själva där.
Hade spring i benen och kände att jag behövde göra nånting. Kanske för att jag har tränat hela tre gånger denna vecka? Ändå tränade jag senast igår. Först 30 mi n spinning sen 30 min core. Fan det va jobbigt vill jag lova. Svåra övningar. Men ska gå flera ggr på det, de e nog jättebra för rygg när man sitter så mkt framför datorn som jag gör. Men mitt i passet fick jag världens kramp i min ena tååå. Åh va de gjorde ont!

Nu ska jag göra nåt mer för å stilla mitt träningsbegär... ;) Eller inte...

Inga kommentarer: