02 november 2006

Vet du vad? Det SNÖADE igår! VA?!

Var det snöstorm ute igår? Ställde dom in alla bussar? Var det förseningar i trafiken? Stod alla bilar still? Var det kö? Fick folk gå hem istället för att ta bussen? gick det inte att beställa taxi? Jaha, tog det dej tre timmar att komma hem? För mej tog det FYRA! Ha!

Hur ska jag orka med denna dag? Alla ska hålla på å tjata om det. Det har hänt, å ingen bryr sej om det tog dej två eller tre timmar att komma hem. ALLA hade problem att komma hem. De som det e synd om e väl de som fick spendera natten på centralen, lär inte ha vart nån vidare.
Men varje historia e ju värre än den andra. Huvudsaken e att man kom hem och att man mår bra, eller hur ? :)

Jag gick hem vid fem, tänkte åka å träna, men de gick ju som sagt ingen buss, så jag åkte till gullmars å mötte upp Hanni & Emme å knatade hem. Vi gick förbi Pizzerian å köpte oss kycklingsouvlaki med tzatziki. Fan vad mycket vitlök det var i den då... ! Men oj så gott! Hoppas folk står ut med min andedräkt idag... hehe.

OH! Fick just godkänt på två av de annonser jag gjorde igår! Har fått en ny uppgift på jobbet.. Vågar inte skriva än vare e, eftersom att det va lite hemligt?

Dags att jobba lite.

Dagens Ros:
Buss 164 - för att den inte var inställd imorse. Då hade jag vart en isbit nu!

Dagens Ris:
Benny på jobbet - För han har skön musiksmak och tog med sej "The Alan Parson Project". Så skönt å jobba till bra musik och inte bara behöva lyssna på p3 hela dagarna. Annika Lanz lyckas alltid bli för mycket... uäääh.

Inga kommentarer: