03 mars 2007

Wow!

Idag har jag vart med om nåt jag inte trodde jag skulle få uppleva. Gustaf hängde med mej på spinning å core på gymmet. Vilken grej! Å fan va duktig han va då! Tog nog i mer än mej...hihi.
Ja, jag tror på det nu när jag har sett det! Du e så duktig love ;)

Annars har jag haft en ovanligt lugn fredag, skönt för en gångs skull!

Imorgon ska jag hjälpa Gustaf att måla om hans vardagsrum. Ska bli spännande! Det ska bli grön och grått. Kommer bli snyggt.. Speciellt när han får sin nya 50"-Plasma och ny tv-bänk. Mmmm, kommer älska det rummet då! Och sen med stans bästa utsikt, kan det bli bättre?

Dags att krypa till kojs så att man orkar med att gå upp tidigt emorron.
En annan har redan somnat på sängen för länge sen.... förstår det. Träna e jobbigt, speciellt när man e otränad!

Inga kommentarer: