20 mars 2007

Latmask.

Jag var ca 100 meter från gymmet idag, 5 minuter ifrån att ställa mej på löpbandet, 35 min från att ge mina muskler lite work out. Men jag bara kände att det går inte. Så jag gick hem till Gustaf och lagade väldigt god mat istället.
Träningen får jag ta tag i emorron helt enkelt. Och på fredag å söndag.. osv. Man kan inte vara hurtig jämt heller! Nån gång måste man få ge efter... Man ska lyssna på sin kropp, inte sant?

Dagen på jobbet har vart alldeles för jobbig. Bara en massa motorannonser. Segt... en av årets längsta dagar hittills känns det som. Hoppas att morgondagen blir bättre!

Fick ett samtal från SL idag, kul å höra av dej! Trodde du svimmat bland alla skolböcker.... :/

Grattis till Joakim & Kim, som har namnsdag idag! Glömde gratta Joakim K, so this one is for you!

Inga kommentarer: