01 mars 2007

Oops...

Hahaha. Hur förvirrad är jag egentligen? Skulle ju klippa mig nästa torsdag!
Så nu är det plötsligt en hel vecka kvar istället för bara några timmar.
Snopet som bara den.. :/ Jättelänge å vänta jue... !

Men jag var iaf hos optikern idag, för jag var inte nöjd med de linser som jag har provat i en vecka nu.
Hon kollade hur dom satt och så och sa att dom var helt fel, att dom satt för tajt och så hade jag t o m en spricka i dom.. hehe. Farligt med långa naglar!
Men nu har jag iaf ett par månadslinser på mig som jag ska prova en vecka igen. Hoppas att dom funkar bättre, men jag tror tyvärr inte det.. För jag verkar inte va nån linsmänniska.. Iaf inte när jag e på jobbet, blir så jäkla torrt!

Anyway. Dags att jobba vidare. Och tack Hanni för att du tog emot gubbarna som ska laga mitt element! Och tack SL för att du kunde lämna nyckeln till Hanni. Bra att man har vänner när man själv inte kan hjälpa sig själv!

Inga kommentarer: