25 mars 2007

Lördagkvällen right back at me!

Idag e en riktigt seg dag. Klev ur sängen kl 16..när Gustaf som e duktig (läs inte bakis) gick och tränade. Skulle jag försöka mej med ett pass skulle resultatet inte bli det bästa. Så jag låg kvar i sängen istället och lyssnade på Lugna Favoriter.

Var på fest hemma hos Jesper & Zabina igår. Jag har alltid kul när jag e där. Folket som kommer dit är alltid så glada och snälla! Drack lite öl igår för ovanlighetens skull. Det var gott det. Tack lilla Petar för att du räddade min kväll :) Å Zabina du e alltid så söt!

Sen var det dags att folket åkte hem tyckte värdparet, så det var inte mer att tänka på än att göra det :) Så jag tog en taxi hem till Gustaf. Klockan var väl ca 5 (sommartid) och Gustaf var fortfarande vaken.

Men usch vad trasig jag har vart idag... Men sånt man får ta om man vill ha skoj! Nu ska jag bara orka ta mej hem härifrån också...

OH! Igår köpte jag två par nya jeans! Ett par gråa och ett par urtvättade blåa. Fan vad snygga dom är! Och fan vad snabbt min lön tog slut... :/

Ska lägga upp lite bilder sen när Zabbi har lagt upp dom på sin sida :) Jag hade tyvärr inte min egna kamera med mej.

Önskar er alla en trevlig söndagkväll. Själv måste jag nog snart gå och köpa mer cola och kanske en pizza? :)

Inga kommentarer: