01 mars 2007

Myskväll med Lisan!

Efter jobbet idag knallade jag in till stan. Först tillbaka till optikern igen. Slängde de linser som jag fick på lunchen, dom bara verkligen funkade inte. Så jag gick tillbaka till de jag hade senast och fick köpa till nån slags olja som man ska droppa i ögat för att förhoppningsvis slippa det torra.. Vilket jag tror att jag inte kommer slippa, men min tur .. :/

Sen gick jag och mötte Lisa! Det va fan bra länge sen vi träffade varandra. Och jag har haft en jättetrevlig kväll med dej baben! Du e så mysig å söt å glad jämt :)
Vi gick till en grekisk restaurang på Söder. Helt ok ställe. Fast dom lagade mat väääldigt långsamt.. grr. Sen när vi skulle betala betalade jag kontant. Men sen fick jag ingen växel. Så då frågade jag efter den. Då svarar han "Jag trodde det va dricks". Tsö! Först får man växeln, SEN ger man dricks. I normala fall så vitt jag vet. Men han fick ingen dricks alls nu såsom han gjorde. Gubbe...!

Sen gick vi till Bara Bar & Bistro och tog en öl, som tog musten ur oss. Så det vart inte så långvarigt. Men nu e jag hemma igen. Tack för en jättemysig kväll med massa skvaller Flisan!
Sen tog vi bussen å nu e jag hemma. Eller hos Gustaf, men det e som hemma :)

Vardagskvällar e allt bra bra ibland!


Inga kommentarer: