19 mars 2007

Ännu en helg.

Jaha, då har det passerat ännu en helg. Lika tråkigt att vakna upp varje måndag och inse att man verkligen måste gå upp och inte kan ligga kvar å så småning om somna om igen. Somna om i min värld är bland det bästa som finns!

Helgen har iaf vart bra!

Lördag tog jag å Gustaf en sväng förbi Sickla och en snabb fika hos mamma.
Många som fyllt år å allt. Blev bjuden på fest hemma hos Alex i Älvsjö i sista minuten näe, bara nästan. Men jag var redo!
GRATTIS till Thomas och Alex!
Alex fest var väldigt underlig. Den var inte tråkig, men den var inte kanonkul heller. Vet inte va som hände, men hela festen kändes som nån slags efterfest.. ? Jag tror att det var SingStar som saknades!
Men det var kul å se många bekanta ansikten man inte sett på länge, en del inte på flera år. Och det var framför allt kul att få umgås med Hanni och lite alkohol ;) Fnissig va du din lilla rackare! :D

Och jag ringde Grisen i Australien. Ringde å väckte stackars bakfulla Fia kl 8 på morgonen hos henne. Sorry, men jag fick ett litet infall ;)

Söndag sov jag till ett eller någe.. Hjälpte Gustaf att sätta upp sina fina nyinköpta gardiner. Nu börjar vardagsrummet bli nästan klart, hejja! :)
Sen skulle vi gå å träna, eller vi gick å tränade! Men min ork va inte den bästa.. sprang lite på bandet och gymmade lite grann. Var iaf bättre än att ligga hemma på soffan.
Somnade 21.30 igår. Helt slut...

Veckan som kommer ser jag fram emot:
• Hockey på torsdag
• Lön på fredag
• Utgång/fest på lördag

Måndag - onsdag då? Ja, hemma å mysa med karln min ;)

Inga kommentarer: