09 mars 2007

En ny människa!

Wooo. Nu har jag vart hos frisören på riktigt! Och jag e supernöjd! Klippte nog av nästan 2 dm, helt sjukt.. men det e ganska så långt fortfarande. Sen har jag färgat det med lila/röd/brun, vart ballt! Och så har jag lugg! Det ni!
Ska lägga upp en bild när jag kommer hem sen så Fia kan se som e så långt borta (men som kommer hem snart!!).
Satt i frisörstolen i 3 och en halv timme. Va inte lite trött i ryggen sen :/

Igår köpte jag även linser för 1000:-, så nu e jag pank! Fick starkare linser denna gång. Nu känns det faktiskt bra. Lite torrt när jag e på jobbet, men sen e de ju världens sämsta luft här också.

Dags att jobba så att jag hinner gå och spinna med SL sen! Kul å ha dej tillbaka på gymmet ;)

Ikväll ska jag träffa min man och hans fästmö, haha. Jesper & Zabina! Ser jag fram emot!

1 kommentar:

Okänd sa...

bilden, bilden, bilden, bilden!!