02 februari 2007

Skrattattack!

Haha så knasigt!
Imorse kl 05.45 vaknade jag av mej själv som låg och asgarvade i sängen.
Jag kunde bara inte sluta skratta. Till slut väckte jag ju SL som låg och försökte sova brevid mej. Hon trodde att jag grät, eller visste inte riktigt vad jag höll på med.. haha !!
Jag skulle försöka berätta för SL va de va som var så himla kul. Men sen när jag berätta förstod jag inte riktigt det roliga? Jag drömde att Gustaf gav mej en bränd CD-skiva som han hade skrivit vad den innehöll på. Det stod "Bilder på mig 1961". Det som var kul var att han hade vänt nian uppåner, skulle ju stå 1991. Vilket också är helt stört, för det e ett tag sen som det var 1991.. haha.
Ja.. SÅ kul var det. Men i min dröm så var det iaf jävligt kul!!
Sen hade jag lite svårt att somna om för jag låg å fnissade en massa.. men till slut så! Å sen var ju kl helt plötsligt sju å man skulle gå upp.. :/ *suck*
Men jag vaknade iaf med ett riktigt gott humör! hahaa :)

Sen undrar jag varför gamla människor alltid har en äcklig näsduk i fickan? Som dom torkar av allt sitt snor å alla kråkor på, och sen lägger ner i fickan å använder tio min senare, när allt de där har torkat... det e så himla äcklo!! När jag bli pensionär ska jag inte göra så... säger jag nu iaf!

Inga kommentarer: