04 februari 2007

Gooooo SSK !

Nu har det börjat (äntligen :P). Melodifestivalen. Jag tycker att det e rätt så underhållande iaf. Alltid kul att kommentera de som tävlar, kläderna, rösterna, låten osv. De flesta e juh min ögon riktigt dåliga. Men måste tyvärr erkänna att Anna Boks låt igår va bra, alltså, bra för att vara schlager. Hehe..
Jag & Gustaf va hemma hos SL igår, och Basse också. Vi lagade asgod mat! Sen fick vi god efterrätt, men den gillade inte min mage, så jag hade fruktansvärt ont senare på kvällen, inte alls kul.. :/ Så vid strax före 12 åkte vi hem, och jag gick och la mig nästan på en gång.
Imorse blev jag väckt vid 12 och Gustaf hade köpt hem nybakt bröd å massa annat gott till frukost. Vilken lyx! Han hade även hunnit springa runt på stan och ta en massa foton.. Och jag bara sov å sov sov...

Om ett par timmar ska vi iväg på hockey på Hovet. Bajen - SSK. Hm, vilka ska man hejja på då? E nog bäst å hejja på SSK när dom man går med gör det...hehe. Jag vänder väl inte kappan efter vinden? ;)

Igår gick jag upp tidigt och åkte ensam in till stan och shoppade loss lite på Gina Tricot. Jag handlar bäst när jag e själv..
Köpte två par stickade tröjor, en grön/svart och en grå/vit. Ett grått brottarlinne och en svart/grå tröja, lång och lite konstig, men den kostade bara 49:-, så jag tänkte att varför inte? Sen köpte jag 6 par trosor. Dom e så fina där.. å sköna :)

Hittills har jag haft en jättebra helg! Och de resterande timmarna lär vara bra dom med!

Inga kommentarer: