27 februari 2007

Irriterande folk på gymmet å grisen!

Jag vet inte vad ni andra tycker. Men när jag e på gymmet då vill jag vara för mej själv och köra mitt race utan att nån ska lägga sej i eller prata med en. Låter kanske stört, men jag vill vara så anonym som möjligt, jag går bara dit för att träna. Umgås kan jag göra var som helst annars.

Igår när jag satt på en maskin så kom en en man å fråga om jag var klar snart. Det fanns säkert minst 5 lediga andra maskiner att köra på. Så sa jag att ja, snart, ska bara köra 2x15 en gång, sen e jag klar, då kan du få ta över.
Men då skulle han prompt köra en gång emellan (när man gjort 15 å vilar ca en minut). Då sa jag att jag var klar snart, så kunde han få den SEN. Men nej, han skulle emellan. Då kände jag mej bara så iakttaget och stressad när nån står å väntar, asirriterande! Så jag gjorde bara jättefort å lät honom ta över maskinen sen.
Kan inte göra bra ifrån mej när nån vääääntar på att man ska bli klar.
Jag förstår om man e på ett gym där det e för mkt folk å för lite maskiner. Men på mitt gym är det lite folk och många maskiner. Varför slåss om dom då?! *argh*

Behövde bara skriva av mej lite..

Och till Fia, I miss you baben! Skumt att ha en "nyfunnen" bra vän på andra sidan jorden! :S
Kom hem dååå! Så vi kan sitta på balkongen... å dricka öl.. å allt sånt som hör till ;)

Inga kommentarer: