04 februari 2007

SSK vann!

SSK vann ! HURRA!
Kanske inte en så värst spännande match, men den slutade 1-2 till SSK.
Det var lite konstigt att inte hejja på bajen faktiskt. Iofs, har vart med Hanni på två matcher bara, men man känner sej ändå som en liten bajjare. Så jag fick akta mej för att sjunga med i deras ramsor. Haha.
Men SSK vann, å jag vart glad för det :) Va rätt inne i spelet också. E kul när man väl e där! Så lär bli mer hockey för min del ;)

Jag köpte ett nytt spel till min PS2 idag! Sonic the Hedgehog! Woho!! Massa nostalgi från mitt Sega Mega Drive jag å storebror hade när vi var små! Så först ska jag dammsuga å göra lite fint här och sen belöna mej med att spela massa spel, ser jag fram emot!

1 kommentar:

Anonym sa...

sonic!!!

jag bara måste få spela det nästa gång jag kommer till dig darling! :D