26 februari 2007

METALLICA! och annat skit.

Jaaa, jag har en biljett till konserten, TACK Hanni!
Några min efter att Hanni fixat biljetter kom jag in på sidan, sen när jag valt antal biljetter och liknande och klickade mej vidare, fick jag vänta en kvart till. "Dina biljetter kommer inte att försvinna trots att det är lång kötid" osv.. Sen när väntetiden äntligen är slut, så är alla biljetter uppbokade. Så då fick jag ju inte mina biljetter.
Skulle ha sålt dom till Örjan då, men sorry Örjan, det gick inge bra! :(

Helgen blev inte alls som jag trodde. Fredag hade jag tänkt att träna. Men efter en sjukt jobbig dag på jobbet så hade mina arma lilla kropp inte ork. Vi håller på att övergå från Quark Xpress till InDesign just nu på jobbet. Och det är få som arbetat med det programmet, så det blir mååånga frågor. Och eftersom att Den personen som borde vart här och svara på frågorna hade tagit ledigt så var jag den som fick hjälpa alla. Så själv fick jag nästan ingenting gjort.

Så fredag va jag hemma hos Gustaf, minns knappt vad vi gjorde? Haha, illa. Jo, jag sov middag direkt när jag kom dit. Så trött var jag. Sen var klockan nio redan å det va lite matdags å tv-tittande.

Lördag var vi inne i stan å snurra runt, köpte lite småsaker. Bl a ett nytt dammsugarmunstycke, tänk vad skoj! (provade det direkt när jag kom hem faktiskt, haha. Tänk så kul man kan ha för så lite!). Köpte nya mascara, rakhyvlar.. alltså inte så mkt skoj..
Lördag kväll hade jag tänkt umgås med Strain, så jag gick och handlade massa god mat och åkte hem för att laga den tills hans kom. Men fick inte tag på honom på hela kvällen.. Vi skulle gå ut å ha skoj hade jag tänkt. Men icke sa nicke. Fick ett sms vid nio på kvällen att han var sjuk.. jaha.. Tur att Rickard och Gustaf kom över och gjorde mej sällskap istället!
Jag tycker inte riktigt om när saker och ting inte blir som jag planerat... :/

Nästa planering, fotomodella hemma hos Gustaf tillsammans med Jocke. Men blev det av då? Näe, för Jocke blev förhindrad med andra saker. Jag blev inte förvånad för att det inte blev av.. börjar ju bli van nu..

Så jag och Gustaf var hemma å segade istället.
Kollade btw på PokerFejs, tv4:as nya storsatsning. Vilken skit!! Det var ju bara en vanlig frågesport. Hade ingenting med bluffanden att göra. Och sen alla töntiga kaxiga kommentarer mellan deltagarna va ju bara pinsamt.
Lägg ner skiten fort som fan! Mitt tips för dagen.

Angående det där samtalet så är jag väldigt besviken. Det har på onsdag gått en hel månad sen jag hörde nåt. Det skulle ta två veckor. Nu vet jag inte vad jag vill.. suck. Tänk att jag var så glad där ett tag, men nu vettefan.. Så jävla typiskt!
Så om dom ringer, vad ska jag säga då? Men det lär jag inte behöva fundera på känns det som. SKIT!


1 kommentar:

Örjan sa...

Jag vill också se Metallica!! Det ska jag också, på nåt sätt...Tack för försöket iaf!
Och Teddybjörnen Fredrikssons död kan du fundera på länge, för det var bara en rolig grej att skriva tyckte jag! Så förresten, du kan sluta fundera på det, för det är inget med det =)

Kram kram