14 februari 2007

Väl kyld grön tröja.

Idag hittade jag något väldigt intressant i Gustafs kyl. Min gröna tröja som jag letat efter i ca två veckor. Å varför var den i kylen av alla ställen då?!
Jo, för att när jag va hemma hos SL senast så tog jag med mej en påse med lite grejjer. Bland annat lite alkohol. Så tröjan la jag i samma påse, å sen när jag kom hem hit så ställde jag den i kylen. Idag tittade jag i påsen i kylen för jag va lite nyfiken på vad som var i den. (Hade jag ju glöm bort...). Å hoppsan! Där låg min gröna efterlängtade tröja, väl kyld å klar att servera! haha.

Mmm.. I övrigt har alla hjärtans dag varit som precis vilken dag som helst.. Förutom att det har vart lite mkt irriterande miner för min del på jobbet. Tycker folk är så osamarbetsvilliga.

Å föresten så har det gått 2 veckor nu. Men har inte hört något än. Jag kanske inte ska vara så precis, men det e svårt å låta bli när man e som jag... jungfru som stjärntecken å allt.

En dag kvar att jobba, sen har jag en hel helg plus en fredag med min love =) Kommer bli så mys! Mysa framför den öppna spisen, gå vinterpromenader, ligga å kramas i soffan framför nån bra film, äta god mat, å allt som hör där till ;) (shit vad jag låter vuxen..men jag trivs!)

Men iaf, En Stor Kram till er alla som förtjänar en på Alla Hjärtans Dag!

1 kommentar:

Örjan sa...

Kylda tröjor och mysiga helger! Så borde det vara oftare i livet... Och om det är vuxet så kan jag inte vänta på att få bli just vuxen! =)