19 februari 2007

Vill vara frisk!

Jag tror att jag har fått magkatarr.
Denna eviga känsla av att må dåligt är inte rolig...
Vanliga symptom:

• smärta eller obehagskänsla i magtrakten (stämmer)
• halsbränna (stämmer inte)
• reflux- sura uppstötningar (stämmer inte)
• tidig mättnadskänsla vid måltid
(stämmer)
• hungersug (stämmer)
• illamående (stämmer)
• känsla av orolig, bullrig och gasig mage (stämmer)

Jag vill inte må såhär mer ! :

Jaa, var ju ute på landet med Gustaf i helgen och skulle ha det lite mysigt. Men hela lördagen låg jag i soffan å mådde inge vidare alls.. åt knappt nånting.. å va nog inte alls nå roligt sällskap :/

Följde med hem till Gustafs mamma, där låg jag bara på hennes soffa insvept i en filt...

Men hade en bra helg iaf, och det finns ju fler helger att mysa på, right? =)

Dags att jobba lite tills jag mår illa igen nästa gång :/

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älsklingen! Du får ju inte ha magkatarr! Eller du får, men då får du ju bli frisk snart i så fall.

Har läst din blog - vad är det du väntar så förjordat på...??
Blir nyfiken!!!
:)

PUSS //Fia