11 februari 2007

Illa, jag mår illa!

I fredags lurade jag med mej min mamma på spinning och core...hihi. Men hon var duktig tycker jag! Det e ju så sjukt jobbigt (jag tror ju att jag ska dö varje gång....).

Igår va de inge roligt å vakna till liv efter många timmar sömn. I min dröm drömde jag att jag mådde skitdåligt och knappt kunde röra mej. Så gissa hur jag vaknade :/ Jo, mådde sämre än jag gjort på år å dagar. Kunde knappt röra mej eller prata. Så där fick jag ligga fram till klockan närmade sig fyra.. för då var jag tvungen att pigga till mig, ta en dusch och äta en macka.
Sen pallrade jag mej, tillsammans med Gustaf, hem till mamma och fick middag. Fick i mig en bit fläskfilé och lite ris..
Sen spelade vi Stockholms-spelet. Det va riktigt kul! Mycket man får lära sig och lite som man kunde, hehe. Men vi hann inte spela klart tyvärr. För vi skulle åka och se P-Floyd på Fryshuset. Det var väldigt bra! Som alla de andra gångerna som jag har sett dom.. hehe. Närmare Pink Floyd kommer jag ju aldrig att komma. Vilket gör mig väldigt ledsen när jag tänker på det. Så det är nog bäst att jag inte gör det!

Sen hade vi tur och fick skjuts hem av storebror Robin. Skönt att slippa vandra hem i kylan...!

Nu e det söndag och jag har nada mat i magen och håller på och hungrar ihjäl. Men jag måste gå å handla..å det e så kallt ute.. :/ Kan ingen komma hit med en frukostbuffé till mej? SNÄLLA!

Inga kommentarer: