16 mars 2009

Yes, I Made It!

Idag var jag fortfarande lite hänging å snorig efter den lilla miniförkylning jag fick förra veckan. Men jag hade ändå bestämt mig för att gå och träna. Har inte tränat sen förra torsdagen och jag, hör å häpna!, längtade faktiskt efter att få träna igen. 
Sen pratade jag med SL, hon var sjuk och skulle inte träna... Sen pratade jag med mamma, hon var tvungen att jobba hela kvällen. Så kvar var det bara jag, svårare att komma iväg... Men jag gick hem, bytte om och kilade iväg till dagens CorePuls-pass.

Tog det lite lugnare idag än vad jag brukar. På alla konditionsövningar gjorde jag det mkt enklare för mej, så att jag skulle orka med allt. Tog i lite extra på styrkan istället och det gick ju kanon!

Så här sitter jag nu nyduschad och nyäten och stolt över att jag orkade mig iväg!

Inga kommentarer: