26 mars 2009

Trött Malin - pigg PT

Igår var jag och träffade min PT. Jag var rätt så peppad under dagen, men sen när jag var på väg dit på bussen höll jag på att somna. Å tröttare blev jag ju mer jag tänkte på vad som väntade mig...

Väl där så kör vi igång och jag orkar inte alls lika mkt som jag brukar. Hon undrar varför jag e så trött "Du är inte lik dig själv, du brukar orka mkt mer och ha så mkt mer energi!". Tja.. jag tänkte efter och kom på att jag sovit jättedåligt under natten... hade magvärk halva natten, det var väl dit min energi gick.. :/

Men jag tränade på så mkt som jag orkade, så det var ju absolut inte meningslöst att åka dit! Har faktiskt lite träningsvärk i axlarna efter boxning och bänkpress.
Så jag kände mig extra duktig igår när jag orkat tränat trots min trötthet. Efteråt tog jag en lång dusch och satt en kvart i bastun och bara varvade ner.. hur skönt som helst!

Så nästa gång måste jag vara pigg! Nästa gång är dagen efter hemkomsten från Egypten...

Hon undrade också om jag gått ner i vikt? Det har jag ingen aning om.. äger ingen våg.. Själv har jag inte märkt nån skillnad iaf.. Men det e väl schysst isf? =)


2 kommentarer:

Maria Falegård sa...

Nu blev jag allt imponerad! :-)

m|in sa...

Tack.. ! Jag med faktiskt..