02 mars 2009

Utmaning :)

Fick en utmaning av Anni, så det är väl lika bra å anta den? =)

Fyra tv program jag brukar se:
Grey's Anatomy, It's allways sunny in Philadelphia, Lipstick Jungle (brukade, den e ju slut nu...), Seinfeld

Fyra saker jag gjorde i går:
Promenerade, var på bio, kolla på film hemma i soffan, slöade...

Fyra saker jag längtar till:
Metallica på lördag! Italien i sommar. Hanni och värme!

Fyra saker som står på min önskelista:
Känns som den förra frågan jue.. Men okej, att nån gör klart vår lägenhet, mera jobb, att mina grannar förblir tysta, bion imorgon

Fyra saker jag avskyr:
Saker med läskiga hål i, folk som e sura...,

Fyra saker jag tycker om att göra:
Träna (ja faktiskt!), läsa bra böcker, tycka om min Gustaf, umgås

Fyra saker jag åt i går:
Ägg, rostad macka, popcorn, bacon

Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:
Hanni, Sofi, Mamma Mia!, Therese

Jag lyckades nästan...

Inga kommentarer: