08 mars 2009

En liten sammanfattning...

Ja, orkar inte skriva så långt. Vi tar en snabb sammanfattning sen senast. 

I torsdags var jag och boxades med SL, gick bra trots den satans träningsvärken som jag hade. Sen var träningen klar för denna vecka, så skönt!
I fredags kom älskade Hanni hem på besök! Det blev förfest med massa härliga människor hemma hos mej, sen releasefest på Mosebacke. Det var väl skoj. Sen efter det bar de av till Kellys i vanlig ordning. 

Lördag var en seg dag tills vi kom att vi skulle på konsert. Ett tag ville vi bara ligga hemma å kolla på film å lata oss. Men vi kom iaf iväg och fick en så jävla bra konsert, METALLICA! Dom var grymma! Hur många band kan få HELA globen (alltså även alla som har sittplats då också) att stå upp under en hel konsert? Lovely!
Å sen Kellys... Men det var segt igår. Drack en halv öl å en drink. Det räckte bra, slapp jag må dåligt idag :)

Idag har jag å min bror hälsat på Mormor och sen vart å storhandlat. Sen har jag städat min garderob, för den såg ut som ett bombnedslag. Nu sitter jag här och latar mej lite. Men snart ska jag laga lasagne å kolla på Wipeout å sen lite Beck.. Bra söndag!

Tack å hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Är du glad över att du gick på lördagen och inte på söndagen idag? =)

m|in sa...

OM jag är.. ! Usch stackars alla som inte fick se dom denna gång.. det var så grymt bra!!