05 mars 2009

Stackars lilla kropp?

Igår kom det hem en ny dator i vårt hem. En Mac Book Pro... med lysande tangentbord... åh den var så fin! Jag hade tänkt att jag skulle blogga lite på den efter mat å dusch. Men alla mina krafter var som bortblåsta efter det så jag däckade raklång med öppen mun på soffan. När jag väl vaknade till liv igen styrde jag stegen direkt till sängen, kraschlandade och somnade på två röda..

Orsaken till denna trötthet var att jag tidigare på kvällen var och träffade min personliga tränare på S.A.T.S. i St Eriksplan. Hon körde ett stenhårt pass med mej. Till slut ramlade jag ihop för musklerna gav vika. Det var ett sjukt jobbigt pass, men också roligt och mkt givande! När man tränar med henne känner man verkligen att man presterar och får ut något av det! När det sen e dags för stretch känns det som om man e bäst i hela världen, och det är man faktiskt!

För att göra mej själv ännu lite tröttare ska jag iväg å boxas med SL ikväll i Liljeholmen, nu jävlar! Men först måste jag köpa nåt å linda handlederna med, för jag behöver lite extra stöd där...

Men sen.. ska jag njuta av fredag, lördag och söndag så mkt jag bara kan! Då e jag värd att ha kul å ta det lugnt! (För på måndag ska jag på´t igen!).

Inga kommentarer: