22 mars 2009

helgen

Jag har märkt att jag aldrig bloggar under helgerna.. Kanske e för att man har så mkt annat för sej då? Tja... Det har iaf vart en lugn och skön helg. Fredagen var ju som ni vet inte så spännande... jag fastnade i soffan med magont och Singing Bee. Inga kommentarer till det...

I lördags var jag och spanade in nya huset i Sickla Köpkvarter. Var inne på Best of Brands, hade presentkort där. Irrade runt rätt länge tills jag hade något som jag gillade. Blev ett par ljusblå jeans från Tiger. Tack mamma för julklappen!
BoB är ingen affär jag gillar egentligen.. svårt att hitta saker där och gör man det kostar det på tok för mkt. Lite mkt Östermalm de där för mej... Tacka vet jag edc by Esprit!

Oh well. Sen vart jag & Gustaf sugna på vin. Så det blev det, tillsammans med Rickard å Tobbe. Vi satt i köket hela kvällen och diskuterade många intressanta ämnen. Vuxen börjar man bli.. dricka vin å diskutera vid köksbordet i flera timmar... haha :)

Dagen har vart lugn och skön. Den avslutades med ännu en vinst i Templet! Denna gång mot Västerås. Ja, lycka är det att se SSK vinna! Tyvärr var det många spelare som skadade sej idag...otäckt... Hoppas Hagos mår bra!

Sen blev det Beck och chirre å dirre å cola. Beck var riktigt bra idag, väldigt inte Beck om man kan säga så. Mkt annorlunda, men bra!

Imorgon ser jag fram emot kvällen, träna! Tänk att jag längtar till det... Hoppas att det håller i sig!

Nu ska jag väcka min söta pojk som ligger å snusar breve mej här i soffan.. ;)

Inga kommentarer: