02 mars 2009

Alo?

Lite update?

I fredags var jag ute å åt å drack gott med gamla gänget från högstadie-/gymnasietiden. Thomas, Lisa & Elina. Det var jättemysigt! Lite som att hoppa tillbaka i tiden ganska många år...

I lördags var jag och tränade box i Odenplan! Var inte sååå jättejobbigt direkt efter och så. Men däckade på soffan när jag kom hem och igår kom träningsvärken i rygg/skuldror/axlar. Så det känns skönt!
På kvällen hälsade jag på i SL's (å Hägg's) nya lya, vi e ju praktiskt taget grannar nu! Superfin lägenhet! Det jag fastnade mest för var toalettlocken som man kan kunda släppa ner, som sedan bromsade in å stängde sej själva, såna vill jag ha!!
Å det var lovely att hänga med bara SL en hel kväll och äta god mat å dricka massa gott vin! Vi hade så trevligt att vi inte kom utanför dörren som planerat.. :) hihi

Igår var jag på bio med söta mamma! Var och såg "Revolutionary Road" på Saga. Den var helt ok. Men dom hade gjort storyn lite fel så man blev inte så berörd som man kunde ha blivit... om filmen byggdes upp en aning annorlunda hade jag nog gråtit filmen igenom...

Imorgon ska jag se "Män som hatar kvinnor", spännande som fan!

Inga kommentarer: