09 februari 2009

Skärpning!

Jag kan ju inte bara skriva om att jag tränat. Försöker jag fiska beröm, eller va e de frågan om? Ja, faktiskt... kanske lite. Men det får man inte mkt av på den här bloggen har jag märkt.

Så jag skriver om nåt helt annat. En bra helg t ex!
Först var det biokväll med Gustaf i fredags, men det har jag ju redan skrivit om...
 Sen var det tjejkväll hemma hos Fia ute i Tumba på lördagen(puh!). Åkte pendeltåg både dit och hem, hejja! Där åt vi god mat å drack massa vin. Sen bar det av in till stan igen. Där mötte vi upp Rickard å hans underbart söta Liyan. Tog ett par drinkar på Vampire Lounge å hamnade sedan i vanlig ordning på Kelly´s, surprise?! Där satt massa med trevligt folk! Bl a Jocke, Åsa, Joel å Reuter. Skål!

Men på Kellys fick man tydligen bara dricka hälften av sin öl. Två gånger plockade dom bort mina ölflaskor som var halvfulla (halvtomma?) Va e de för stil? Tur att ölen är billig... Och tur att jag inte var så ölsugen just den kvällen. Dålig stil hur som tycker jag!

Igår var jag seg, låg i soffan mest hela dagen. Tills jag å Gustaf åkte hem till pappa och fick god mat och trevligt sällskap! 
Appropå Pappa! Han ska jag bjuda med på en Pink Floyd-show snart, som han fick i julklapp. Och så ska han få bli bjuden på middag. Jag tycker om min pappa.. han e bäst!

Idag har jag ätit lunch med en av alla mina Jockar (Jag känner nog fyra Jocke, varav tre jag umgås med). Tack för att du var vuxen nog att höra av dej! Jag hör ju bara av mej på fyllan.. Men som sagt, jag e ju också roligast då =)

Nu är det nog dags för sängen och en bra bok!

Ps. Jag har faktiskt tränat idag också. Mådde illa efter, tog kanske i lite för mkt.. ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅHHH vad du är duktig som tränar! *klappar dig lite*
Drinkkväll snart va? =)

Anonym sa...

Jaaa! Det finns fyra böcker. Jag håller på med den tredje nu! De är hundra gånger bättre än filmen!!! =) Stephanie Meyer har skrivit dem. Du kan låna av mig om du vill!