12 februari 2009

Malin glad!

Yaaay! Finally! SSK lyckades VINNA en match! När var det sist, 10 matcher sedan eller? Minst...
Det var en underbar känsla att få åka hem glad från Templet!

Idag hade jag även finsällskap i form av Rickard å Liyan. Liyan verkade tycka att det var kul med svensk hockey. Inte riktigt samma sak som i Canada kanske... men hon klappade händer å ropa å bua å allt som man ska! Va jättekul!

Det var sista gången jag träffade Liyan nu... :( Hoppas att det blir snart igen. Förhoppningsvis i sommar! Hon va verkligen en go tjej!! Å jag fick öva på min engelska å har fått lära mig massa nya ord :)

Nu ska jag läsa klart min bok, måste veta vem mördaren är!

Åh just det, jag har färgat å klippt håret idag. Så nu e jag inte så blond längre. Mer guldbrunt å mörkbrunt. Har inte riktigt vant mej än.. Kanske orkar lägga upp en bild imorgon eller nåt. Annars får ni komma å hälsa på mej om ni e nyfikna ;)

Natti!

Inga kommentarer: