23 februari 2009

Jag e så glad!

Ååhhh det är så vackert ute just nu! Jag har aldrig tyckt om snön så värst mkt, men idag när jag gick till jobbet var jag bara glad av all snö! Hur jobbigt det än var att gå i den. Jag gick å log å tyckte bara allt var så vackert...!
Jag vill åka ut nånstans till landet och bara gå runt å njuta av snön! Kanske göra lite snöänglar? :)

En annan sak som gjort mej glad i helgen är Laleh! Var på henens konsert på Cirkus i lördags. Jag tror jag e kär i Laleh... en alldeles underbar konsert! Allt vara jättebra! Bäst var nog låten "Snö". Vilken röst hon har, så jävla vacker!!

Mmmm jag e bara så glad just nu, det är en riktigt härlig känsla!

2 kommentarer:

Maria Falegård sa...

Har haft en riktig skitdag idag, men så går jag in och läser det här inlägget. Hm. Det hjälpte faktiskt. Allt är ju faktiskt inte så nattsvart, utan faktiskt rätt ok. Rätt vackert ju. Tack! ;-)

m|in sa...

Aj da :/ Va skönt att jag kunde göra dej lite gladare iaf, kanske kunde du somna lite glad åtminstone :)

Hoppas morgondagen blir bättre!