17 februari 2009

Händelserik kväll!

Gårdagskvällen var lite lagom stressig, men rolig! Började med ett pass på gymmet, extra hårt denna gång. Och vi fick även veta att de skulle bli ännu hårdare nästa vecka.. (sista måndagen med den koreografin). Sedan är det nya övningar att lära in.. Spännande! Och på måndag ska Peppel med också! :D

Efter passet pussade jag hej då på mamma och sprang hem, tjoff in i duschen, värmde en matlåda och slängde i mej den. Sen bar det av till Maja och Malcolm på fika för lille (stora!) Malmcolm fyllde nämligen 6 hela år! Han fick totalt 8 bilar i present, inklusive min bil då.. Man kan säga att han gillar bilar... :)

Av Fabror Robin fick han en skjorta med tillhörande röda hängslen, aldrig har hänglsen passat så bra på nån, supersött!
Märkte också att Malcolm inte är LIKA blyg för mej som han brukar vara, han kanske vet att jag e snäll nu ? =)

Efter kalaset åkte jag bil med pappa å skjutsade hem Robin till andra sidan stan. Sen tillbaka och hem till Rickard där Gustaf var och fixade med datorer.. Jag slöade mest i soffan å kollade på ´The Island´, mkt bra film!

Sen äntligen fick jag komma hem till min säng... där somnade jag sött...

Inga kommentarer: