01 februari 2009

Bra helg!

I fredags efter jobbet drog jag & Gustaf till Clarion för å träffa våra gamla kollegor. Det var mysigt å träffa dom, dom flesta iaf ;) Jag drack en öl och kilade seda vidare till mina gamla hoods. Vilken nostalgi att åka buss till Årsta! På L.A Bar satt Örjan, Jocke, Reuter, Cissi & Tompa å drack öl. Trevligt! Det visade sej vara karaokekväll där, så vi fick se ett par uppträdanden, underhållande! De slank ner lite shots å öl å baccardi breezers. Sen vare dags å dra sej hemmåt. Förbi Malmen där Gustaf & Tobbe var. Men det blev ett kort besök bara...

I lördags låg jag å såsade i soffan när jag vid tre-tiden kom på den briljanta iden att gå ut å gå! Så det vart på med träningskläder å en ipod laddad med bra musik :) Sen gick jag i rask takt ner till Danviks tull, längst vattnet ända bort till Årstabron och lite till. Upp i Tantolunden och via Södra Station hem igen. Det blev en svettig promenad på 1,5h. Puh, om jag var trött sen! Då la jag mej i soffan.....

Idag har jag också tränat! Ett eget litet spinningpass på gymmet i 50 svettiga minuter. Sen hem å duscha å sen raka vägen in till city för att gå på teater med mina kvinnliga kollegor. Vi var och såg Blommor av stål. Den var helt okej, men jag tror att man ska va lite äldre än vad jag är för att uppskatta den till fullo tror jag. Men den var inte dålig, absolut inte!

När jag kom hem hade Gustaf lagat jättegod mat till mig! Pasta med tonfisksås a la Gustaf =) Supergott! Mysigt att få komma hem till en karl som skramlar i köket... ;)

Inga kommentarer: