04 februari 2009

PT

Ojoj. Idag gjorde jag nåt tokigt. 

Jag gick till gymmet och skulle få lite instruktion om olika styrkeövningar jag kunde göra själv när jag inte gick på nån klass. Träffade en skittrevlig tjej som heter Danijela. Hon visade mej olika övningar. Hon berömde mej för hon tyckte att jag hade fin teknik och gjorde allt väldigt bra. Hon sa att hon jättegärna ville träna mej personligen, som en personlig tränare då alltså... Att det verkade som om jag hade viljan och kunnigheten och det skulle vara kul å lära mej att bli bättre (och snyggare såklart!)

Så jag bestämde mej för att ge henne en chans. Så nu ska jag träffa henne 3 ggr, en timme i taget, och träna stenhårt. Typ en gång i veckan. en köra själv där emellan. Jag kommer dö på hennes pass.. e trött bara jag tänker på det, men det ska bli kul!
Jag tror att det kommer bli asbra! Hon var riktigt drivande och gav beröm och verkar va en som kan få en att göra det mesta som man inte orkar.. :)

När jag kom hem så googlade jag lite på hennes namn Det visade sej att hon va skådis också, inte bara tränare. Hon har haft eget gym i Australien, vart med i Paradise Hotel och tränat de som vart med där. Hon har t o m en blogg (den kan ni läsa här). Spännande! 

Tänk ... vad man tror annorlunda om folk. Har suttit här å googlat omkring ett tag nu å hittat massa om henne Men jag vet inte om man kan kalla henne känd.. ? Lite hemliskändis kanske?

Jaja, summa summarum. Hon var trevlig - Jag ska bli snygg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meh! Du är ju alltid snygg ju! :)

Men imponerande att du orkar hålla på iaf! :D

/Joc

Maria Falegård sa...

Häftigt! Heja! :-)

Unknown sa...

Tack Jocke! :)

Okej... jag ska böi snyggARE? :D