09 december 2008

Oufh...

Det e mkt nu.. Helgen spenderade jag hos min älskade Hanni i Götelabårg! Vi åt god mat, kolla på film, shoppade å va ute på Rockbaren. Jag vet inte riktigt om jag gillade det stället.. Kanske en annan gång, utan ragg som vill ha en kyss mellan benen (vad fan trodde han?!), och kanske när toaletten inte är som en stor kloak... Mja.. tyvärr Hanni, jag är inte övertygad :)

Att åka X2000 baklänges är INTE kul. Halva resan ner och halva resa hem trodde jag att jag skulle spy. Nästa gång MÅSTE jag åka åt rätt håll, detta håller inte! Varför, som smarta Hanni kom på, har de inte stolar som går att snurra på, så att alla alltid kan åka åt rätt håll? Kan inte va så svårt med dagens teknik?!

I går var jag ute på en efter efterlängtad kväll med Sofi, Örjan å Anni. Vi åt god mat och drack ganska många, för många?, god drinkar. Jättegoda verkligen. Man fick dock vänta länge på dem... det vare nog värt. En dyr, trevlig och god kväll!

Idag är en mindre rolig dag. Bara för att man är lite bakis, finns det massor att göra. But why?!

Ikväll äre hockey! Mindre spännande tyvärr.. Kanske ska sluta skriva om hockey här, det är ju samma visa varje gång, SSK förlorar å vi åker hem å e sura. Dumma dom...

Inga kommentarer: