21 december 2008

Ny mobil!

Min kära mobil har gjort sitt. Det var lite sprickor i den å så var den lite lös.. Kameran slutade fungera. I slutet så kopplades mina samtal ner. Skärmen fick för sej att bli svart ibland. Jaa.. Det var inte lång livstid kvar på den. I fredags Så ramlade den dessutom i golvet, på klinkersen i badrummet, och det flög iväg lite delar. Jag satte på delarna igen och så funkade den faktiskt! Men.. bara om man höll ihop den.... 
Så kl åtta på kvällen när jag och Thomas var iväg på fest hos Reuter fick jag springa iväg till skrapan och köpa en ny mobil. Snurra runt där i butiken kanske 7 minuter innan jag bestämde mej. Det är inte lätt att köpa mobil när man MÅSTE. Varför är det alltid så!? Irriterande.. Men jag hittade iaf en jättefin Samsung. Japp, jag ska ge dem en ny chans, dom gör ju så snygga mobiler! Och vet ni vad? Nu kan man ha ringsignal OCH vibration SAMTIDIGT! Den förra Samsungen jag hade fick man välja antingen eller... Jättekonstigt. Men nu har dom förstått att så kan det ju inte vara...

Här får ni se min trasiga mobil samt den nya =) 

Bilden har jag lånat från www.letsgodigital.com


Inga kommentarer: