12 december 2008

Julfest!

Igår var den efterlängtade julfesten! Fungera bjöd på fest! (stället där jag jobbar). Det fanns goda drinkar, champagne, öl, vin, god mat, å massa ost å kex. Bra musik. Och en massa av trevliga kunder!
Lokalen var pimpad till max. Allt vart så jävla bra! Det va en riktigt kul kväll, mkt snack och mkt öl. Jag hoppas på att detta blir till en tradition :)
Idag e man lite trött, men jag e nog piggast ändå av mina kollegor. Var här redan strax efter 9 imorse. Men jag tog det nog också lite lugnare.. Jag var ju ut i måndags också.

Så denna helg får allt bli lugn. Ska baka bullar med Fia-grisen! Å så hjälpa lilla söta mormor att flytta. Så det e nog bäst att inte dricka nåt.. kan va skönt å vakna å må bra också? =)

Här kommer några bilder från gårdagens fest:

Min älskade Gustaf var där också!

En kollega och jag, suddade lite, hon kanske inte vill vara med.. ? :)

En överglad Malin?

Vi gjorde jättemysigt röktält på terassen. Senare under natten va det inte lika mysigt där.. :/




Inga kommentarer: