27 december 2008

ojojoj

På juldagen fyllde Rickard 25 och vi var ett gäng glada underbara människor som firade honom! Dock vart det väldans mkt firande.. Minns inte sist jag var så på lyset och samtidigt mådde så jävla bra! Jag kunde t o m somna i sängen utan att hela världen snurrade runt mej.

Kvällen spenderades först hemma hos mig å Gustaf. Första förfesten här! Sen gick vi ner till Kellys. Bord hade Håkan redan fixat, great! Sen vare bara å ha kul. Träffade folk från förr i tiden, fula killar med dåliga raggningsrepliker. Jag kan dra en av dom... 
Killen: Tjena!
Jag: Hej hej...
Killen: Vet du vad jag önskade mej i julklapp?
Jag: (måttlig intresserad) Näe.. 
Killen: En söt gullig tjej..
Jag: (Here it comes) .. jaha?
Killen: ... men jag fick en padda i ett akvarium!
Jag: Attans...
Killen: Vet du vad jag önska mej nästa år? 
(Här lutar han sej fram och frågar vad jag heter)
Jag: Näe? (ännu mer intresserad nu..)
Killen: Jag ska önska mej en Malin.
Jag: (skrattar) Lycka till!

Senare på kvällen träffar jag på han igen i baren. Då jag säger att han körde världens sämsta raggningsreplik. Verkar ju dumt om han skulle försöka med den igen liksom... 
Men enligt honom var hans historia helt sann... Hmmm?

Jaja. Kvällen blev bara roligare å roligare efter varje sex on the beach som jag fick i mig. Jag gjorde dock knappt av med några pengar.. får inte ihop den ekvationen riktigt!?

Jag vet inte mer vad jag ska skriva. Jag delar med mej av två bilder istället, dom säger rätt mkt...


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Ser ut som du ska äta upp mig :D