03 december 2008

Furniturebox

Furniturebox, vilket företag. Jag & Gustaf gjorde missen att handla där har vi märkt. Har surfat runt på nätet och hittat väldigt mkt missnöjt folk. För oss har det, i förhållande till alla andra, gått förvånansvärt bra, trots alla fel som har uppstått.
Idag har jag mailat med deras VD för att klargöra att vi är missnöjda med bl a frakten, som var sen så att vi fick vara hemma i stort sett hela dagen. Men vi lär få betala för den där frakten iaf.. ingen good will eller service här inte!

De har dessutom missvisande info på sin hemsida. Vilket de nu har "rättat till" med att lägga till den text. Se http://www.furniturebox.se/sv/artiklar/matplats/stolar/weston-2.html. Tack vare mej, så nu hoppas jag att andra kunder inte tror att denna stol är grå.

Hur som så ska jag aldrig mer lägga mina pengar på deras dåliga företag. Otrevlig kundservice har dom också...
Tack för oss Furniturebox!

Inga kommentarer: