11 november 2008

Update med bilder

Thomas har klagat på mig att jag inte uppdaterar honom om vad som händer. Så här kommer lite bilder iaf från helgen typ...

Först vill jag tacka er alla som flyttade igen! Jag lovade att inte lägga upp nå bilder på nätet, men jag gillar denna så mkt, så ni får stå ut med det :)

Såhär såg vårt sovrum ut innan vi började göra om det. Mjölkrosa hette färgen...

Förberedelser innan målningen.

Första rollerdragen, ett romantiskt hjärta. Och så en mysig Gustaf breve ;)

Efter målningen var klar blev rummet grått!

På kvällen var vi bjudna på bröllopsfest! (Not: Sist jag såg Gustaf i slips var den 31 maj 2008)

Bröllopsparet på tårtan..

Vår del av bordet tyckte om att dricka öl ;)

Här sover vi för tillfället, då sovrummet inte riktigt är klart.. Se nedan om tapeterna.

Är du nöjd nu Thomas?! =)

Inga kommentarer: