03 november 2008

Flytthelg!

Sitter här på jobbet och kopierar ALLA MINA MAIL. Kan ni gissa hur många mail jag tagit emot och skickat under ett år?! Inte mindre än 16255 st.... Och då har jag nog ändå raderat lika många mail. Hur har man tid att göra annat än att ta emot och skicka mail kan man ju undra? Tja..

Annars har helgen gått som planerat! Flyttlasset gick i lördags kl 8 på morgonen och var klart ca 15 på eftermiddagen. Två vändor / lägenhet blev de. Shit vad mkt saker man har! Var har man alla saker? Var kommer dom ifrån? Vad har man dom till? Många är frågorna.
Jag hade nog världens bästa flytthjälp! Hanni, Rickard, Jocke, Fia & Thomas (som iofs va bakis, men han bar några lådor iaf hehe). TACK alla ni för all hjälp, utan er hade vi fortfarande hållt på att bära kartonger. Så nu e vi skyldiga er alla hjälp om/när ni ska flytta! Tyvärr missade ni ju flyttpizzan och flyttölen... Men ni får komma och ta igen det nån kväll när vi fått i ordning istället!

Jag och Gustaf har nu packat upp hela köket. Så där inne kan man vara utan att se alla kartonger, en liten frizon liksom. Precis som badrummet, där är det också skönt att vara!

Det är underbart att vara sambo! Vakna och somna tillsammans... packa upp tillsammans.. Igår åkte Gustaf iväg till sin mamma. "Ses sen ikväll!" fick vi säga då istället för "Ses vi ikväll?". Jag tycker det är lovely!
(Och alla undrar "Hur länge kommer ni trivas såhär då?" Jag tror att det är länge!)


Inga kommentarer: