25 november 2008

Home sweet home!

I morse var jag i Årsta och tog farväl av min älskade lägenhet. Imorgon är den inte min längre. Jag kan inte åka dit och åka hem till mitt, kan inte sitta mer på den underbara balkongen... Jag lyckades faktiskt att inte fälla några tårar, helt otroligt. Men jag kan lova er att det va vääääldigt nära.

Men nu låter jag väldigt ledsen över detta. Men snart har jag nog glömt denna lägenhet och tänker bara frammåt. För jag har det jättebra i VÅR nya lägenhet tillsammans med Gustaf. Jag tycker fortfarande om att vara sambo och så ska det förbli!

Det är ganska mkt kvar att göra dock, men vi tar en bit i taget. Nu i veckan ska det komma köksbord och kökstolar. Kommer bli jättesnyggt! Inom ett par veckor kommer en tv-bänk. När den är på plats kan vi packa upp lite fler kartonger. Å då ska vi sätta upp lite tavlor och rulla ut mattan i vardagsrummet.

Sen när det är klart och om vi har några pengar kvar (?!) så ska vi göra iordning i arbetsrummet. Köpa skrivbord och hutchar och lite hyllor. Tanken e att det ska bli ett litet minikontor.

Det är mkt "vi" nu... Mysigt!

Oj, nu måste jag jobba!

Inga kommentarer: