06 november 2008

Det e mycke nu...

Ja, det är mkt som händer just nu. De räcker inte med att det är stökigt och kaos här hemma bland alla flyttlådor... Näe, det är lite småkaos på jobbet också. Vi håller på att uppdaterar våran mailserver.. ja, skrev ju om det tidigare. Men jag håller fortfarande på att kopiera mail...satte igång en stor kopiering i dag innan jag gick, den lär ju inte vara klar när jag kommer imorgon bitti... Suck!

Ikväll har Gustaf jobbat åt Live Nation, gjort en flashbanner. Jag har har tömt ytterligare 5 kartonger, denna gång med kläder. 
Vi har hämtat det sista från Gustafs lägenhet, imorgon flyttar the new guy in! Det var lite sorgligt faktiskt... farväl är aldrig lätta! 

Vi käkade pizza en bit hemifrån också. På Folkungagatan vare fullt med polisbilar och längst en husvägg stod massa personer och blev visiterade. Sen hörde vi massa bajenfans skrika nånstans vid Medis. Nån som vet vad som hände ikväll? Står inget på AB eller EXP:s hemsidor. Jag är ju så nyfiken, så häjlp mej gärna här, tack!!

Nu får jag med gott samvete dyka ner i den übermjuka sängen. God natt!

PS. Det jag egentligen skulle säga med detta inlägg var: Förlåt mina vänner om jag inte hör av mej lika ofta som vanligt. Men det e som sagt mkt nu, ni får hjälpa mig att hålla kontakten med er ett tag! DS

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Premiär i division 4 för nystartade Bajen Fans ishockey.Uppladdningen sker på "Mest bar & kök" på Götgatan 44." Vart visst lite bråk på Mest, därav alla poliser! Nöjd med svaret? Hanni fixar allt vettu! :P

m|in sa...

ja TACK! Nu behöver jag inte vara nyfiken mer :)

Anonym sa...

Luugn o fin grisfis! Vi finns kvar här, men se till att bli klar innan 15 januari så att vi kan dricka ett par öl innan jag far till USA

Puuuss
Jocke K