27 september 2007

Update!

Shit asså. Hanni har nu gått om mej med att blogga ofta. Jag måste skärpa mej! Men jag har faktiskt en anledning.. mitt nya jobb! Jag har massor att göra på jobbet och det är jättekul! Jag e van att sitta och surfa halva dagarna och prata i tele, det är inte så jättekul i längden. Kanske låter slappt å bra, men tro mej, det e väldigt tråkigt när man väl sitter där...!

Hur som helst så trivs jag på mitt nya jobb. Det är roliga och snälla kollegor, snälla kunder, roliga uppgifter och jag har lärt mej jättemkt! Tänk.. jag som trodde att jag kunde allt när jag lämnade Reklamproduktion och nu sitter man här och känner sej som en nybörjare, hur e de möjligt?

Jag måste tacka alla som kom och firade mej i lördags kväll också! Jag och Jocke höll på i timmar med att fixa allt smått och gott som jag senare bjöd på. Och vad jag förstod så var mitt smått å gått väldigt uppskattat! Speciellt min västerbottenpaj! Första gången jag gör en sån. Astrid var den som gillade den mest tror jag ;)
Sen fick jag massa fina presenter också. Och jag måste säga vilken som var finast! Det var tavlorna som jag fick av Grisen! Jag vart så himla glad för dom, så sjukt vackra! Passar precis in i färger i min lägenhet! Nu ska jag bara hitta nånstans att hänga dom, på en hedersplats.

Så. Nu har jag fått skriva av mej lite och ni har fått läsa på er lite. Så nu ska jag möta Hanni och åka hem till Gustaf och leka fotomodell!

Puss & Kram

Inga kommentarer: