06 september 2007

Nyklippt!

Oj oj oj... 3 och en halv timme satt jag i frisörstolen igår. Men det tar väl så lång tid när man ska färga å klippa antar jag. Men det vart iaf jättefint och jag e jättenöjd!
Ska lägga upp en bild sen ikväll för den som undrar.... :)

Igår hade jag en jättemysig kväll. Mötte upp Lisa, Thomas och Jon på Bara Vi på söder och åt god mat och tog en öl. Sen traska jag och Lisa vidare till Debaser i Slussen och tog några öl med Zabina och Sara under infravärmen i sköna fåtöljer. Mycket mysigt var det! Länge sen man såg lilla söta Zabina! :) Och Lisa också för den delen! Goa tjejer de där!

Nu är det en och en halv dag kvar att jobba på detta bygge. Men det känns inte så konstigt, kanske gör det imorgon... vem vet?

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med min älskling, god mat å film å mys, längtar!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jello!!


Vet du en sak? Du är fan så cool som en Sthlmare någonsin kan bli tror jag... Jimmie säger hej och Micke likaså även om du inte träffat honom! Ha en fin tid tills vi ses nästa gång!

Jag kommer 14:e september tror jag. Men det har jag nog sagt redan. Tror jag. Fyllan och sånt tar tag i mig och sliter i mitt minne! Aaaargh, vad ska jag göra för att överleva och minnas allt jag minns egentligen!

...men alkoholen är ganska rolig ändå. Och röken likaså! Kolla min bilddagbok får du se en fin rök från mig och vattenpipan!

/Chieftain Big-Hug

Anonym sa...

Appropå nyklippt hår så fyller du ju år snart! Det är häftigt...