01 september 2007

Slut...

Jahapp, då har man klarat av en dag av helgens arbete. Ingen vila här inte. Dagen har jag ägnat ute på Djurgården och den flytande båtmässan. Har hjälpt min pappas vän att lura folk till att köpa dyra fina daycruiserbåtar. Dom e ju faktiskt jävligt balla, så dom är svåra att motstå om man bara går ombord på den.
Jag tror att jag var den enda kvinnliga "försäljaren" där... Jag gick runt i en snygg fleeceväst med Biscaya Marin-logo på och mina infopapper. Ser nog jävligt kunnig ut, fast hemligheten e ju den att jag inte kan så mycket.. men det spelar inte så stor roll, det räcker nog att jag står där och ser snygg ut ;)
Men iaf så var det roligt, så emorron ska jag dit igen och stå... Om ni e sugna att komma dit äre bara å ringa, kan fixa fribiljetter (annars kostar det 120:-). Komma å kolla på alla flashiga båtar och kolla på alla rika människor som glider omkring, rätt så roande faktiskt om ni frågar mej :)

Men nu e jag helt slut...! Egentligen e jag sugen på att gå ut på stan och ta en öl med nån trevlig människa, men dom jag pratat med ska ut åt helvete på fester å jippon.. jag ooorkar inte åka ut jättelångt för lite öl ? Näe, det gör jag inte..
Så det får nog bli lite mat och en bra film i soffan istället helt enkelt.
Jag skulle ju faktiskt vara hemma denna helg och ta det lugnt och bli FRISK!


Inga kommentarer: