01 oktober 2007

Takida!

uhh..egentligen har jag ingen lust att blogga. Ligger i min säng, i stort sett nyss hemkommen från en konsert med Takida. Jag ligger här med min laptop som jag inte använt på jättelänge (förlåt Gustaf). Jag är så ovan vid tangentbordet så jag stavar fel på nästan alla ord. Jättejobbigt att sudda hela tiden...

Konserten var iaf väldigt bra, som alltid när man ser Takida! Man blir aldrig missnöjd då. Men man måste verkligen stå långt fram för att uppleva den till fullo. Så man kan hoppa å sjunga å klappa händerna. Bäst var ju Burning Inside, jag å Fia studsade som små grisar, underbart!
Sen vart man helt svett å åkte hem. Skjuts fick jag också, av min underbara vän Rickard! Vad skulle jag göra utan dej?

Tack för en mysig å rockig kväll vänner!



Inga kommentarer: