05 september 2007

Brrrr!

Brrrrr, tänker tillbaka på gårkvällen. Det var en mkt kall kväll! Men en mkt trevlig kväll med min favorit-Hanni också! Vi käkade jättegod mat på Fridays, sen kollade vi när Alex spelade. Tråkigt att det var så lite folk, det kändes lite... pinsamt på nå sätt. Men dom var duktiga iaf. Sen tog vi oss till söder och jag invigde Hanni på Kvarnen, hon hade ju aldrig vart där! Hallå, e du bajjare eller Hanni? ;)
Det vart en öl där och sen hem till ett inspelat Idol. Jag har saknat det, uttagningarna är så himla roliga!!

Idag är det idag, torsdag och fredag kvar, sen lämnar jag detta bygge! Känns skönt att äntligen få komma vidare!

Sen ett stort glädjerop till min Gustaf också! Men jag vet inte om jag får skriva orsaken än, så jag avvaktar med det..

Nu längtar jag tills fredag...


Inga kommentarer: